Telefon: (+48) 690 426 999
Fhu Katarzyna Ciagwa
Smerkowa 16
Nowy Targ, 69-420
NIP: 7352775844
REGON: 365947892
Telefon: (+48) 690 426 999
Fhu Katarzyna Ciagwa
Smerkowa 16
Nowy Targ, 69-420
NIP: 7352775844
REGON: 365947892
1. Sklep internetowy Lampier, dostępny pod adresem internetowym lampier.pl, prowadzony jest przez Katarzyna Ciagwa prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Fhu Katarzyna Ciagwa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7352775844.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
1. Umowa zostaje zawarta po złożeniu Zamówienia przez Klienta i potwierdzeniu przez Sprzedawcę e-mailem.
2. W zależności od wybranej metody płatności, Klient zobowiązany jest do zapłaty w określonym terminie (np. 7 dni dla przelewu, przy odbiorze – płatność od razu).
3. Średni czas dostawy wynosi 6 dni. Produkt dostarczany jest zgodnie z wybraną metodą.
4. Dostawa możliwa wyłącznie na terenie Polski.
1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie na adres podany w § 3 Regulaminu (np. listownie lub pocztą elektroniczną).
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed jego upływem.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w Sklepie).
6. Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o odstąpieniu od Umowy. Zwrot nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w § 3 Regulaminu nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem 14 dni.
9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do:
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
3. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej Produktu, Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi.
4. Reklamację można złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej, korzystając z danych kontaktowych wskazanych w § 3 Regulaminu.
5. W reklamacji należy podać: imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe, opis wady, datę jej stwierdzenia oraz żądanie dotyczące sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.
7. Produkt odsyłany w ramach reklamacji należy przesłać na adres Sprzedawcy wskazany w § 3 Regulaminu.
8. Jeżeli na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej zamieszczana jest w opisie Produktu w Sklepie. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Produktu.
Konsument może skorzystać z pomocy rzeczników konsumentów, Inspekcji Handlowej, organizacji konsumenckich oraz platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane przetwarzane są w celu realizacji Umowy, a za zgodą Klienta – także w celach marketingowych. Klient ma prawo dostępu do danych i ich poprawiania.